Yazılar

Gordun mu 24 oldum

Halbuki daha neyin ne oldugunu anlamamistim. Hemen de 24 oldum. Ceyrek asiri devircez nerdeyse, fatihin babasina emir buyurdugu yastayim. Hala bise yok. Fethedilmis bir yer, ogrenilmis, benimsenmis kayda deger bir dusunce, ideoloji yok hala. Ne zaman olacak diye beklemekteyim.

Ya dogduktan sonra popoma yedigim tokat daha dun gibi aklimda. Ne zaman buyuduk de dusunuyor ve sorguluyor olduk? Hala o yedigim tokatin acisini tasiyorum sanki. Ve yine bi tokat atacagim her adimda onume cikiyo, ne zaman bise istesem olmaz diyo bana sanki.

Yani ‘bu sene de bise olmadi anne’ diyorum. Hani insan dusunur ya bugun benim gunum olacak, tum insanlar benim etrafimda donecek ben de onlara mutluluk dagitacagim vb. diye safca. Ben de dusundum dusunmedim degil. Sonra dedim ki hani benimdi lan bugun? 12 nisan da iste siradan bi ne bileyim 8 ocak gibi gecti gitti iste. Kime mutluluk dagittim lan hani nerde etrafimda donen insanlar?

Valla dogumgunu ayagina ayagimiz kaydiriliyor gibime geliyor ama hadi bakalim hayirlisi. Bir adim daha yaklasiyoruz, omrumuz geciyor boyle. Ne kadar farkindaydim simdiye kadar kac yildir yasiyorum diye? Nerdeyse hic. Sadece

elden ele gez,
katip ol da yaz,
kazma ile kurek al da
mezarimi kaz

ayarinda yasiyorum iste. Koca dunyada herkes yerini buldu sanki bi ben hala aramadayim. Yahu az kaldi az, bir kivilcim cakiverir ve biter her sey. Onunde kaza yapan araba sana da carpabilir, oglen selasi okunan kisi sen de olabilirsin caner’cim. Hadi simdi git ve bunu bikez daha dusun.

Google Keep’ten paylaşıldı

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s